Paracetamol u visokim dozama izaziva zdravstvene probleme djece

Paracetamol u visokim dozama izaziva zdravstvene probleme djece

Britanski pedijatri su odaslali zabrinjavajuće upozorenje svim roditeljima. Roditelji, svojoj djeci u kasnijoj životnoj dobi možete nesvjesno izazvati zdravstvene probleme ako im za snižavanje blago povišene tjelesne temperature dajete prekomjerne doze oralnih suspenzija koje sadrže - paracetamol.

Kako tvrdi pedijatar i profesor opće pedijatrije na University College London, Alastair Sutcliffe time se dijete izlažuće dijete riziku da se kod njega u kasnijoj životnoj dobi razviju astma, srčane i bolesti bubrega te da nastanu oštećenja na jetri, piše Sunday Times.

Najčešća pogreška koju čine roditelji često davanje paracetamola djetetu u previsokim dozama. Roditeljima se savjetu da više pozornosti obrate na djetetovo ponašanje. Kod male djece prvi simptomi visoke temperature su letargija i nedostatak potrebe za tekućinom.

Izvor: dnevno.hr