FOTO  FPMOZ: Održan koncert Studija glazbene umjetnosti u Muzičkom centru Pavarotti

FPMOZ, koncert
...Studija glazbene umjetnosti Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru.
Mostarska publika imala je priliku poslušati raznolik i bogato osmišljen glazbeni program koji je pripremila prof. mr. art. Katja Krolo-Šarac.
Novost večeri svakako je nastup popraćen zanimljivim koreografijama u kojima im je pomogla glazbenica i plesačica, bivša studentica Studija glazbene umjetnosti, Željka Bošnjak te njen plesni studij B-dance. Mladi umjetnici, studenti Studija glazbene umjetnosti, izuzev što su pokazali kako odlično vladaju glazbom, dokazali su da im je i ples omiljena poslastica.
Cijeli program, kao i prijevod s latinskoga, njemačkoga, talijanskoga i španjolskoga teksta, prisutni su mogli pratiti iz detaljno napravljene programske knjižice koju je znalački priredila doc. dr. sc. Lidija Vladić-Mandarić.

Program donosimo u cijelosti:
1. I. Lukačić: Exultavit cor meum
2. H. Schütz: Meister, wir haben die ganze Nacht gearbeitet SWV 317
3. H. Purcell: Sound of Trumphet! (iz ode Come, ye Sons of Arts Z 323)
Baritoni: Marijo Bevanda i Hrvoje Merdžo; Klavirska pratnja: Katja Krolo-Šarac
4. G. P. da Palestrina: Sicut cervus
5. B. Širola: U slavu fra Didaka Buntića
6. J. Rheinberger: Abendlied
7. L. Jakobs: Hosanna to the Son of David
Mješoviti pjevački zbor Studija glazbene umjetnosti
8. F. P. Tosti: Venetian Song
9. D. Filipović: Diva Grabovčeva (razgovor između Luke i Arslanage)
10. G. Rossini: Duetto Buffo di due Gatti
Baritoni: Marijo Bevanda i Hrvoje Merdžo; Klavirska pratnja: Katja Krolo-Šarac
11. Lj. Marić: Tri narodne (Zvezda se nišnu; Cavti božur; Lile, lile)
12. Arr. M. Warren: Joyful, joyful
13. C. Velazquez (arr. J. Galvan): Besame Mucho
14. Trad./arr. J. L. Ames: Tshotsholoza
Vokali: Sara Marolt i Pere Tokić; udaraljke Bartol Pelajić, klavirska pratnja Katja Krolo-Šarac, Mješoviti pjevački zbor Studija glazbene umjetnosti

Sudeći po pljesku, publika je uživala u repertoaru baroknih moteta, u američkoj duhovnoj glazbi, u elementima narodnog izraza obojenog balkanskim tlom, te u romantičnoj baladi koju su pjevali i snimali umjetnici širom svijeta. Svakako, tradicionalna južnoafrička „Tshotsholoza", što znači „Ići naprijed", zaokružila je cijelu glazbenu večer kao izraz ohrabrenja i nade za još puno ovakvih uspješnih koncerata!