Dojmljivi dokazi u prilog autentičnosti međugorskoga fenomena

30.04.2013

Mnogi su se stručnjaci iz medicine, psihologije i parapsihologije bavili međugorskim vidiocima i nisu otkrili nikakvo patološko zastranjivanje ili odmak od ljudske normale u njihovu životu

Stručnjaci i znanstvenici kadri su sa svojim napravama i aparatima doprijeti do stanovite granice, a onkraj tih granica prestaju njihovi dometi te pokušaji tumačenja.

Oni mogu reći što medicinski ili patološki jest a što nije, što se mora isključiti s medicinsko-psihološkog stajališta u njihovim organizmima. I to su dovoljno jasno kazali te ostavili napisani trag. Mi bismo stoga zbog intelektualnog poštenja, kao ozbiljne osobe, kojima je stalo do istine, trebali uzeti u obzir njihova istraživanja u prosudbi međugorskoga fenomena, a ne pridavati bitnu vrijednost svjedočanstvu jednoga člana komisije, koji je nesteriliziranom iglom ubo Vicku u lijevu lopaticu-rame, kako bi vidio njezinu reakciju. A nije reagirala, a krv je domalo potekla iz uboda i ostavila trag na njezinoj bijeloj bluzi. Tomu sam osobno bio svjedokom a postoji i videozapis te ‘teološke igle'.

Dojmljivi su konvergentni dokazi u prilog autentičnosti međugorskoga fenomena, uzmu li se teološki, sociološki i znanstveni eksperimenti na vidiocima što su ih provodile francuske, talijanske i austrijske ekipe stručnjaka od 1984. do 2005. Prema teologu i mariologu R. Laurentinu, koji je napisao temeljno djelo o Lurdu (objavio je 17 knjiga o Lurdu), međugorska mu ukazanja očituju snažnije dokaze autentičnosti od onih u Lurdu, koja je Crkva odobrila.

Prema razlikovanju duhova sv. Ignacija, uzroci tih ili sličnih pojava mogu biti čisto ljudski, božanski ili demonski. S posljedica se uvijek treba zaključivati na uzrok. Gdje je svemu u Međugorju uzrok i uzročna veza, početak? Na čemu sve počiva? Promotrimo li prve dane zbivanja u Bijakovićima, u lipnju i srpnju god. 1981., stručnjaci koji su temeljito ispitivali vidioce dolaze do zaključka kako su vidioci imali neko temeljno iskustvo, ključni doživljaj, neko inicijalno paljenje koje ih je izbacilo, protiv njihove volje i htijenja, u žarište nečega što nisu mogli nikako slutiti, predvidjeti niti dovidjeti.

iz propovijedi fra Tomislava Pervana

medjugorje-info.com


loading...