Vehabije će bh. muslimane koštati života!
Almir Džuvo je upozorio da pojava selefizma može unijeti razdor među muslimanima, izazvati ozbiljne posljedice i konfrontirati BiH sa europskim integracijama. On inzistira da Islamska zajednica u BiH preuzme na sebe zaustavljanje širenja selefizma i „aktivnije se opredijeli u smislu negacije uvoznih emisara i ideologija".
''Islamska zajednica u BiH trebalo bi da se transparentnije odredi prema svojim članovima koji koketiraju ili su u potpunosti prihvatili selefizam'', jasan je Džuvo uz naglasak da vehabije u svoje redove vrbuju djecu, odnosno potkupljuju ih financijski.
A priča o vehabijskom pokretu u BiH počinje iz sela Bočinja kod Maglaja koju su naselili pripadnici odreda El-mudžahid koji je bio u sastavu Armije RBiH. Nakon što su 2001. napustili Bočinju, dio njih se povukao u Gornju Maoču i tamo su uspostavili svoju zajednicu koja ne priznaje zakone BiH. Vođa te zajednice je Nusret Imamović i on je na tom mjestu naslijedio Jusufa Barčića koji je u ožujku 2007. poginuo u prometnoj nesreći.
U međuvremenu se vehabijski pokret brzo počeo širiti i na Sarajevo, Travnik, gdje su selefije okupljaju u džamiji na Kalibunaru u kojoj je glavni imam Aljo Cikotić, na Jablanicu, Sanski Most, Konjic, Ilijaš, Bugojno... Vehabije su krajem prošlog mjeseca izvele teroristički napad na policijsku stanicu u Bugojnu i tada je poginuo jedan policajac.
Islamska zajednica u BiH nikada se nije precizno i direktno izjasnila o vehabijskom pokretu, osim što je reis Mustafa Cerić prije nekoliko godina izjavio da vehabijski centar nije u Sarajevu nego u Beču. Rijaset Islamske zajednice u BiH 8. studeni 2006. usvojio je Rezoluciju o tumačenju islama u kojoj se, pored ostalog, kaže da „Rijaset vjeruje da u BiH nema tako ekstremnih pojedinaca ni ekstremnih grupa koje mogu narušiti jedinstvo muslimana koje se očituje kroz Islamsku zajednicu u BiH".
Međutim, još 2001. godine imam Senad ef. Agić javno je upozorio na opasnost od vehabija i zbog toga je bio napadan. On je kazao da su vehabije ratoborne, da samo misle na džihad koji se vidi, a ne vide džihad sa samim sobom.
''Vehabije imaju puno novca koji dolazi iz arapskih zemalja. Ako na vrijeme ne budemo reagirali kako bismo zaštitili svoj identitet bh. muslimana, imat ćemo teških problema. BiH ne smije biti šerijatska ili samo muslimanska i bošnjačka nego mora biti država sva tri svoja ravnopravna naroda'', kazao je tada imam Agić, a na pitanje šta misli o Osami bin Ladenu, vođi terorističke organizacije Al Kaida, on je odgovorio:
''Osama bin Laden je manijak koji zloupotrebljava vjeru i vjerska osjećanja neobrazovanih muslimana. On ih zavodi i tjera u samoubojstvo.
Vehabizam koji je neprimjeren u BiH uzima sve više maha i prijeti nam alžirski sindrom. Zna se da mnogi Alžirci prelaze na kršćanstvo u strahu od selefizma. Ako se u BiH ništa ne poduzme, vehabizam će bh. muslimane koštati života jer vehabije ne ostavljaju izbor nego silom nameću svoj, takozvani izvorni islam'', upozorio je 2001. godine Senad ef. Agić.
Prije nekoliko dana vehabije iz Gornje Maoče uputile su novu poruku naslovljenu na „napaćeni i potlačeni narod BiH".
U njoj se kaže da se „ovaj narod mora vratiti ponosu koji je zamro kroz dugogodišnje ugnjetavanje" i ističe da je u tijeku „neshvatljivi pritisak i javna hajka u kojoj se ne preza ni od čega, u kojoj je dozvoljeno sve i na svaki način, bez ikakvih zakonskih i moralnih organičenja".
''Ubojstvo je grijeh čiju pogrešnost ne treba dokazivati, to je grijeh kojeg svi lako prepoznaju i zato je ubojstvo u Bugojnu osuđeno. Međutim, ono što je veći grijeh od samo ubojstva ostalo je neosuđeno. Smutnja prije ubojstva u kojoj su stvorene okolnosti da do tog ubojstva dođe, a posebno smutnja poslije tog ubojstva, je daleko veća i ogavnija od njega samog. Rekao je uzvišeni Allah: "... a smutnja je gora (veća) od ubijanja", kaže se u poruci koja je potpisana sa „džematlije iz Gornje Maoče", piše sarajevski list ''San''.