Slobodana Vaskovića za reket optužuje i Brane Subotić

Morao sam mu mjesečno davati dvije do tri tisuće maraka da me ne napada u svojim novinama, rekao je Glasu Srpske bivši glavni tajnik Auto-moto saveza Republike Srpske Brane Subotić, dodajući da je Vaskoviću na ruke dao oko 10.000 KM.

- Sve se događalo 2004. godine u banjalučkom Gradskom odboru SDS-a. Tražio je da mu dajem po dvije ili tri tisuće, govoreći da će "ko fol" u novine staviti reklamu, na šta sam ja rekao da ne treba nikakva reklama, tvrdi Subotić.

Kaže da ga je s Vaskovićem spojio tadašnji visoki funkcioner SDS-a Goran Popović.
Tražio sve više i više novca

- Kasnije je Vasković tražio sve više i više novca. To sam trpio godinama, a prvi put o tome sam progovorio javno 2008. godine. Poslije toga mi je Vasković prišao dok sam točio gorivo na benzinskoj pumpi Petrol u Novoj varoši i provocirajući rekao kako bi trebao i njemu natočiti, priča Subotić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrdi da su nakon što je o "reketiranju" prvi put progovorio stizale i prijetnje likvidacijom iz Prijedora pa je morao tražtii policijsku zaštitu što mu je i osigurano na nekoliko dana.

- Ima dobrih novinara, i ima Vaskovića. Ali strašno je to što pravosuđe i policija ne rade ništa da nas od toga zaštite i pored brojnih dokaza i svjedoka, kaže Subotić.

U Centra javne sigurnosti Banja Luka rekli su da su u tijeku provjere Vaskovićevog pokušaja reketiranja vlasnika kompanije Ekvator Đorđa Davidovića.
FTV zatražila zaštitu

Ratni vojni invalid Goran Kostić rekao je da je njega Vasković poslao da od Davidovića traži 10.000 evra kako bi to odnio uredniku 60 minuta Bakiru Hadžiomeroviću da bi ga ovaj poštedio kompromitacije u emisiji.

Nakon navoda o reketiranju, obitelj Slobodana Vaskovića napustila je BiH, a Federalna televizija zatražila je zaštitu policije RS-a za svojega novinara. Tvrde kako je riječ o neosnovanim napadima ''režimskih medija'' iz Srpske.

- Tako se nastavlja medijski linč, zapravo priprema egzekucije iz medija pod kontrolom Željka Kopanje, Dragana Davidovića i njegove supruge Mirjane Kusmuk, kažu s Federalne televizije.

Za reketiranje prozvan je i Vaskovićev urednik Bakir Hadžiomerović koji je navodno reketirao INA-u.