FOTO  Održano Drugo hodočašće motorista Kraljici mira „Moto-hodočašće – Međugorje 2010.“

Međugorje, motori, Motohodočašće, Međugorje
koje zajednički organiziraju Moto Klub Brotnjo, Kršćanska udruge Kup karmel iz Zagreba i Župni ured Međugorje.

Unatoč kišovitu vremenu, cijelog jdanašnjeg dana u to Gospino svetište  pristizali su motoristi iz Hrvatske, BiH, Austrije, Njemačke, Italije, Crne Gore, Makedonije i drugih zemalja pa večerašnjoj svetoj misi u Međugorju nazočilo oko tisuću motorista i članova njihovih obitelji.

Uzorak Slike
Međugorski župnik fra petar Vlašić pozdravlja motoriste

Današnje moto-hodočašće počelo je okupljanjem motorista u 9 sati u autokampu na Tromeđi gdje im se kraćom molitvom i riječima dobrodošlice obratio međugorski župnik fra Petar Vlašić:

- Poštovana gospodo, dragi prijatelji, sve vas skupa lijepo pozdravljam. Dobro došli u našu lijepu Hercegovinu, dobro došli u naše i vaše Međugorje ! Da nije i vaše, ja sumnjam da biste došli. Iako je ovaj dan da malo kišovit, ja čvrsto vjerujem da će nam biti radostan i lijep jer je naša intencija da dođemo u Međugorje dragome Bogu, našoj nebeskoj Majci Blaženoj Djevici Mariji – Kraljici mira, majci svih majki, majci sviju nas.

Uzorak Slike

Njoj smo došli ovdje, došli smo je pozdraviti, došli smo joj se pomoliti, dati joj sebe, svoje obitelji, svoj kraj, svoju Domovinu, kako bismo na ovom svijetu živjeli sretno, veselo, blagoslovljeno. „Došli smo ti, Majko, draga..“, ovako počinje himna Gospi. Došli smo ti Majko, draga, sa svih strana ove zemlje, donijesmo ti svoje jade“… donijesmo ti sebe, donijesmo ti sve. Ja vjerujem da naša nebeska Majka vas sada gleda, ona vas je pratila na vašem putu od Zagreba, Rijeke, Zadra i brojnih drugih mjesta prema Međugorju. I ona i nebo i svi sveci i svetice  božje su vas  pratili i čuvali da sretno dođete i da ovo naše druženje uistinu bude prijateljsko. Zato neka nas Bog i Gospa danas prate na ovom našem putu i druženju ! – rekao fra Petar Vlašić.

Dobrodošlicu motoristima uputili su i Mario Rozić, tajnik Ureda načelnika općine Čitluk, i najstariji biker, 88-godišnji fra Hadrijan Sivrić. Potom je međugorski svećenik fra Danko Perutina motoriste pozvao na zajedničku sabranu molitvu u tišinu i pripravu za svetu ispovijed, ističući kako svaka molitva vodi susretu s Bogom.

Uzorak  Slike
Najstariji motorist, 88-godišnji fra Hadrijan Sivrić pozdravlja bikere

Put križa na Križevcu

Bikeri su potom motorima iz kampa u mimohodu krenuli pred Crkvu sv. Jakova gdje su se fotografirali, a potom, predvođeni đakonom Slavenom, obavili pobožnost Križnog puta na Križevac.

Kako nam je rekao domaćin Josip Sivrić, predsjednik Moto kluba Brotnjo, temeljni cilj moto-hodočašća jest da motoristi otkriju nove putove, da posjete Međugorje i da se duhovno obnove u mjestu iz kojeg Gospa - Kraljica mira punih 30 godina cijelom svijetu upućuje svoje upečatljive poruke s pozivima na molitvu, obraćenje, mir, ljubav i razumijevanje među ljudima.

Donacija majčinu selu

Nakon povratka s Križevca i zajedničkog ručka, motoristi su posjetili Dječju ustanovu Majčino selo u Bijakovićima gdje su imali prigodu slušati potresna svjedočanstva bivših ovisnika o drogama – članova tamošnje Zajednice Milosrdni otac. Tom prilikom bikeri su ravnatelju Majčina sela fra Svetozaru Kraljeviću uručili vrijednu donaciju hrane koju su sami prikupili, a potom su u međugorskoj crkvi nazočiti večernjem molitvenom programu.

Uzorak  Slike

U 16,30 sati imali su prigodu za svetu ispovijed, u 17 sati zajedno molitvi krunicu te u 18 sati prisustvovali večernjoj svetoj misi za sve poginule motocikliste. Nakon sinoćnje svete mise, na prostranom parkiralištu iza župne crkve sv. Jakova u 19 sati na svečan je način obavljen blagoslov motorista i njihovih motora. Bikeri su potom na svojim motorima prodefilirali kroz Međugorje i Bijakoviće te se vratili u autokamp na Tromeđu gdje im je upriličeno zajedničko druženje i zabavni program.  Sutra će motoristi nazočiti jutarnjoj svetoj misi, a potom nastavili put natrag prema svojim kućama.

Iz Zagreba stigla cijela obitelj Božinović

Danas je u Međugorje stigla cijela obitelj Damira Božinovića s jednogodišnjim sinom Gabrijelom. Damir je član zagrebačke Udruge branitelja-motorista Croatia, a na pitanje zašto se odlučio s obitelji hodočastiti kazao je:

Uzorak Slike

- Od prijatelja koji su lani hodočastili doznao sam kako je to lijep doživljaj. Stoga sam odlučio motorima i autima u Međugorje dovesti cijelu obitelj. Ovdje nam je prelijepo. Svi se osjećamo sretno i zadovoljno. Organizatorima svaka čast. Doći ćemo i iduće godine.

Motorist Damir Božinović (u sredini) s obitelji iz Zagreba

O svojim dojmovima s današnjeg moto-hodočašća Edi Maršanić, član Moto kros kluba Kvarner iz Pule, kazao je :

- Došao sam u Međugorje zbog duhovnosti. Dugo sam želio doći ovamo, a kako sam iz daleka, to je bilo malo teže realizirati. Mislio sam doći s cijelom obitelji još dok su djeca bila mala, ali nisam uspio. Sad smo došli preko moto kluba, pa sam tako sretan i zadovoljan. Ovaj doživljaj i gostoprimstvo pamtit ću čitav život.