Molitva kojom izgonite zloduhe
U Tvoje Ime vežem sve demonske sile koje su došle protiv nas i naših obitelji i stavljam sve nas pod zaštitu Tvoje Dragocjene Krvi koja je prolivena za nas na križu.
Marijo, naša Majko, tražimo Tvoju zaštitu i zagovor kod Presvetoga Srca Isusova za sve naše obitelji. Zaogrni nas svojim plaštem ljubavi da se prestraši neprijatelj.
Sveti Mihovile, i naši anđeli čuvari, dođite i branite nas i naše obitelji u borbi protiv svega zla što obilazi svijetom.
U Ime Isusovo zapovijedam svim silama i snagama zla da odstupe istoga časa od nas, od naših domova i naše zemlje, a mi ti zahvaljujemo, Gospodine Isuse jer si vjeran Bog i osjećaš s nama. Amen.
Smiju li svi vjernici moliti ovu molitvu?
Kako piše vlč. Stjepan Šoštarić na stranici Rastimo u Gospodinu, u evanđelju, Mk 16,17 stoji: 'A ovi će znakovi pratiti one koji uzvjeruju: u ime će moje izganjati zloduhe, novim će jezicima zboriti, zmije uzimati, i popiju li što smrtonosno, neće im nauditi; na nemoćnike će ruke polagati i bit će im dobro.' Prema ovom tekstu jasno je da Isus tu vlast nije dao samo apostolima, već 'onima koji uzvjeruju', a to znači svim vjernicima. Pojedini vjernici laici već imaju i druge karizme koje se ovdje spominju, kao na primjer dar jezika i druge darove, pa prema tome nema ni jednog razloga protiv, da vjernik laik uzima vlast protiv zloduha, koju mu je sam Gospodin Isus obećao i dao.
Drugi tekst koji to očito pokazuje je Mk 9,38-40, koji glasi: 'Reče mu Ivan: 'Učitelju, vidjesmo jednoga kako u tvoje ime izgoni zloduhe. Mi smo mu branili, jer ne ide s nama.' A Isus reče: 'Ne branite mu! Jer nitko ne može učiniti nešto silno u moje ime pa me ubrzo zatim pogrditi. Tko nije protiv nas, za nas je.' Ovaj tekst izričito govori o nekome tko nije apostol, ali tko vjeruje u Isusa i njegovo Ime, jer u njegovo ime izgoni zloduhe. Isus zapovijeda apostolima da mu ne brane izgoniti zloduhe. Drugim riječima, klerici ne smiju braniti laicima da u Isusovo ime izgone zloduhe, već ih trebaju smatrati svojim prijateljima ('tko nije protiv nas, za nas je'). To znači da vlast, koju je Isus dao apostolima (usp. Mk 3,15), nije uskratio ni ostalima koji vjeruju.