Zbog televizije Herceg Bosne, SDP i SDA napustili sjednicu

Zbog televizije Herceg Bosne, SDP i SDA napustili sjednicu

Općinsko vijeće Žepče danas je nakon višesatne rasprave usvojilo odluku o preuzimanju osnivačkih i vlasničkih prava i obaveza nad društvom Radio-televizija Herceg-Bosne d.o.o. Mostar.

Tako Općina Žepče od danas postaje suvlasnik RTV Herceg-Bosne sa dva posto udjela, piše Klix.

Vijeće je sa 15 glasova ''za" odlučilo da sredstva građana ove općine uplati na račun Televizije Herceg-Bosna. Radi se o iznosu od blizu 30.000 KM na godišnjoj razini.

Prije samog glasanja sa sjednice Općinskog vijeća Žepče izašli su vijećnici Stranke demokratske akcije i Socijaldemokratske partije ne želeći sudjelovati u donošenju navedene odluke.

U izjavi za Klix vijećnik Elvis Botić je kazao da je sa sjednice izbačen jer je radio prijenos uživo na svom Facebook profilu nakon čega je sjednica prekinuta, a on i SDA se nisu vratili na njen nastavak.

"Šurovanje SDA s HDZ-om debelo je koštalo Bošnjake u Žepču. HDZ je prije godinu pokrenuo priču da Komšić bude persona non grata pa je SDA tada bila suzdržana i to je njima bio vjetar u leđa. Načelnik Zovko je dobio 1.000 glasova u mjesnim zajednicama gdje je većina i ovako im vraća. Smatramo da se novcem građana ne smije plaćati nijedna privatna televizija, posebno Herceg-Bosne, koja je zamišljeni privatni politički projekt Dragana Čovića", kazao je Botić.

"Ovo nije dobronamjerno prema stanovnicima Žepča i ovim se evociraju uspomene na loše stvari i sve nas ovo vraća na loša vremena. Ova televizija je 2016. godine podigla kredit kako bi izmirila obaveze prema zaposlenicima, što pokazuje ozbiljnost ove situacije. Jednostavno, politički projekt kratkog daha", dodaje on.

Sa sjednice su izašli i vijećnici SDA, kao i predsjedavajući OV Žepče koji dolazi iz SDA, a vođenje sjednice je nastavio njegov zamjenik, nakon čega je odluka usvojena uz 15 glasova HDZ-ovih vijećnika.

Prethodno su iz OO SDA Žepče saopćili da su od samog početka protiv donošenja odluke o financiranju ovakve televizije iz proračuna Općine Žepče, odnosno na teret svih građana. Podsjećaju da su od prošle sjednice Općinskog vijeća, kad su uspjeli spornu točku skinuti s dnevnog reda, do danas, učinili sve da ova odluka ne ugleda svjetlo dana, piše Klix.

"Na današnjoj sjednici Općinskog vijeća Žepče pokazali smo našu dosljednost u obrani principa ustavnosti i zakonitosti, koji su usvajanjem sporne odluke itekako narušeni. Nakon što je odluka donesena i bez našeg učešća uložit ćemo maksimalan napor i poduzeti sve zakonom dozvoljene mjere da ista bude osporena kod nadležnih instanci", priopćili su.