Lijanović ujedinio Hrvate, Srbe i Bošnjake. Svima se ogadio domaći proizvod

22.10.2012

Velika prijevara ministra Jerka Lijanovića najslikovitiji je primjer zbog čega BiH danas propada.

A zbog ministara poput njega bh.. roba je zgađena našim građanima, dok i federalna vlada na čelu sa čestitim Nerminom Nikšćem gubi svaki moralni dignitet i poštovanje

Kao što su to mediji već izvjestili, ubjedljivo najviše novca, preko milijun maraka, federalno Ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva do sada je uplatilo sarajevskoj agenciji Europlakat sa čijih se billboarda, postavljenim u gotovo svim županijama, već mjesecima prepredeno smiješi ministar Jerko Ivanković Lijanović. Ostatak novca je dobilo desetak medijskih kuća i marketinških agencija, na jednako netransparentan način i bez ikakvih kriterija.

Najviše para, skoro 255.000 KM, ponovno je uplaćeno agenciji Tim System, čija direktorica, bivša televizijska novinarka Sanela Prašović-Gadžo, nedvojbeno ima privilegiran status kod ministra Jerke Ivankovića-Lijanovića. Na račun njezine agencije je u 2011. godini, u dva navrata, isplaćeno 326 tisuća KM, s tim da je Sanela Prašović-Gadžo poslove dobila bez javnog natječaja, u izravnim pregovorima s ministrom Ivankovićem-Lijanovićem.

No, valja napomenuti da je od nje još bolje prošla marketinška agencija SV-RSA, koja je federalnom Ministarstvu poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva ispostavila fakturu u iznosu od 545.430 KM!!!

Prema dokumentaciji do koje je nedavno došla Slobodna Bosna, među televizijskim kućama koje su dobile najviše novca za promociju kampanje "Kupujmo domaće" je državni javni servis, kojem je uplaćeno 119.500 km. Potom slijedi Televizija Pink -100.000 maraka, Hayat TV i OBN - po 80.000 KM. Najmanje novca je dopalo FACE TV, ukupno 63.000 KM. Na popisu printanih medija koji su profitirali na rasipničkoj kampanji Jerke Ivankovića Lijanovića prvi je, dakako, Dnevni avaz sa 43.600 km.

Potom slijede mostarski Dnevni list (37,2 tisuća KM) i Oslobođenje (34,7 tisuća). Najmanje novca je izdvojeno za bh.. izdanje zagrebačkog Večernjeg lista, svega 22.500 maraka, što nije iznenađujuće budući da je u tim dnevnim novinama objavljena serija kritičkih tekstova o čelnicima Narodne stranke Radom za boljitak. I, konačno, video servisu Infobiro, pretpostavlja se za usluge snimanja, uplaćeno je 80.000 KM.

Očigledno je da su sva ova sredstva potrošena u svrhu osobne promocije ministra Ljerka Lijanovića i njegove stranke, kao i za podmićivanje ovdašnjih medija. Istovremeno, ukupan proračun, recimo, za bh.. kinematografiju je u 2012. godini iznosio oko 1.300 000 KM. Jasno je kao dan, zbog ovakvih stvari i ministara, BiH danas propada.

Zato goričinu izaziva današnja informacija da je federalna vlada blokirala sve isplate iz ovoga ministarstva, osim onih koje idu izravno za poticaje u poljoprivredi. Kasno, jer je ministar Lijanović već uspio spičkati proračun za ovu godinu. Dakle, uspio je spičkati naše pare za svoju glavušu u svakom kutku ove zemlje. Sramno i neoprostivo.

DEPO PORTAL


loading...